نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی
با سلام
به وبلاگ من خوش اومدین !

دوستان هر چقدر خواستید میتونید از مطالب کپی کنید ،فقط اینکه اگر لینک ما رو بزارید مشکلی پیش نمیاد و هممون راضی میشیم !

باتشکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

جوک جدید 14

سلام

یه سری جک خیلی توپپپپپپپپپ براتون تهیه کردم بخونین حال کنین !


فقط حاللللللللللللللللللللل کنید !!!



از یارو میپرسن :تو از زنت میترسی؟
میگه :چرا باید بترسم؟
لباسارو شستم
اتومو کردم
غذامو پختم
ظرفامو شستم
شیشه هارو تمیز کردم
زیر بچه رو هم عوض کردم
اونی که کاراش مونده باید بترسه!!!




....

نظر نزارید دیگه جوک نمیزارما !!



نمیدونم چرا به مردم روسیه میگن روس
اما به مردم بوسنی نمیگن بوس
.
.
.
دیگه وارد قضیه کستاریکا نمیشیم !

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

مغزم علاوه بر اینکه دیگه جواب نمیده..
.
.
.
.
.
تازگیا سوال هم میپرسه!

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

خاورمیانه جای امنی نیست!
بخصوص وقتی می‌شنوی که سایپا ، 1 میلیارد دلار ماشین به کشورهای همسایه فروخته!

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﻫﻮﯾﺞ ﺧﺮﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ عقلت ﮐﻪ ﻧﺎﻗﺼﻪ ، ﻣﻐﺰﺗﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﺍﯾﻦ هویجو کوفت ﮐﻦ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻘﻠﺐ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻪ !

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

یه رفیق داشتیم خیلی مذهبی بود
یه بار میخواست بیاد خونمون
.
انقد دم در گفت یالله آخرش بابام داد زد پدرسگ بیا تو منم چادر سرمه !

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

وقتی یکی رو میخوای و بهش نمیرسی چقدر سخته ...
.
.
.
حالا ببین من چی میکشم که چندتا رو میخوام
و بهشون نمیرسم

♥ جوک ♥ لطیفه ♥ خنده دار ♥ خفن ♥ سری جوک ها ♥ جوک فیسبوکی ♥

وقتی با خودم میگم کاش میشد به گذشته برگشت
.
.
.
..
.
.
سریع بعدش یاد شبای امتحان میافتم و میگم غلط کردم.


این سری جوک رو یکم خلاصه گذاشتم اگه نظر بدین بازم میزارم !
اینها فقط بخشی از جوک هاست !


و این داستان ادامه دارد .....
© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

نظرات (۱)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۰ بهرام جلالی کردآباد
ازاین به وبلاگ ما هم سر میزنید متشکرم -وبلاگتون جالب بود خیلی لذت بردم ممنون
پاسخ:
ممنون
چشم !
حتما سر میزنم !
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی