نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی
با سلام
به وبلاگ من خوش اومدین !

دوستان هر چقدر خواستید میتونید از مطالب کپی کنید ،فقط اینکه اگر لینک ما رو بزارید مشکلی پیش نمیاد و هممون راضی میشیم !

باتشکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

عکس نوشته 1

که چی مثلا؟



ما که پولشو نداریم از یه روش دیگه برای در اوردن اشکش استفاده میکنیم !



روزه !



گل ملی



واقعیت این صحنه یافت شد !



کپی برداری



اینم از لودر محلمون



واقعیت از آنچه شما میبینید ، داغون تر است !



© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

نظرات (۷)

سلام...
ایول خیلی خوب بود...
مخصوصا مسی اینا...
پاسخ:
سلام
ممنون !
:D
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۸ افشین پارسائیان
سلام
واقعاً عکساتون زیبا بود.
ممنون
پاسخ:
سلام
باتشکر 
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۹ مجله نوجوان
با سلام و خسته نباشید
با "خورشید سربازان اشک نهم"به روزیم
حتما سر بزنید و نظر بدید
موفق و سر بلند باشید
پاسخ:
ممنون
سر میزنم حتما !
جالب بود.

به روزم تشریف بیارید خوشحال میشم
یا علی مدد
سلام وب زیبایی دارین ب منم سربزنین
پاسخ:
سلام
ممنون !
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ مجله نوجوان
سلام،مطالبتون بسیار جالب بود،شما رو لینک کردم،با اسم مجله نوجوان لینکم کنید.
با ارزوی موفقیت
پاسخ:
سلام
لینک شدید !
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۸:۳۹ زهرا مهربون
وبلاگ بامزه ای دارید.. به خصوص حکایت هاتون خیلی خوب بود.. من علاقه زیادی به این داستان ها دارم .. چشم لینکتون کردم.. منتظر انتقادات و پیشنهاداتتون هستم اگه منو میخونید و احساس میکنید نکته ای به ذهنتون میرسه خوشحال میشم بهم بگید.. موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
وبلاگ شما هم قشنگه !!
باسپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی