نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی
با سلام
به وبلاگ من خوش اومدین !

دوستان هر چقدر خواستید میتونید از مطالب کپی کنید ،فقط اینکه اگر لینک ما رو بزارید مشکلی پیش نمیاد و هممون راضی میشیم !

باتشکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ب.ظ

آداس های سمی exit

سلام

امروز دیدم که نوشته آدامس های exit به شدت سمی هستند !



ویرایش پست در تاریخ 23 اردیبهشت 1393 :
 این خبر صحت ندارد !
افرادی که چنین پست هایی رو منتشر کردن قصدشون شایعه پراکنی بوده و همینجور کشکی یه چیزی گفتن !

© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

نظرات (۱۲)

ادم حسود باشه همینه دیگه
سایت های معتبر در این مورد چیزی نگفتن.بعدشم اگر این طور باشه اشکالی نداره ماها به سم خوری عادت کردیم برای مثال در تمام مواد غذایی های بسته بندی شده تولید داخل هم صد جور ماده ی شیمیایی وجود داره.من هم از این آدامس ها زیاد خوردم چیزی نشده.
پاسخ:
:D
مامورهای بهداشت از سوپر مارکت جمع میکنن میبرند خونشون تو شکمشون عدوم میکنند.وگرنه جلو چشممردم معدومشون میکردند.اگر ناراحت شدند از فردا ااین کارو انجام بدند.
پاسخ:
اصلا معلوم نیست چخبره ! :دی
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۶ زنگنه روستای حی
ما که مصرف کردیم هیچی نشد اتفاقا ادمس خوبیه
پاسخ:
من خودمم استفاده میکنم!
حالا واقعا سمیه من که فکر میکنم سمی نباشه ولی شاید هم باشه
پاسخ:
منم زیاد اهمیت نمیدم!
مگه وزارت بهداشت میزاره . . . اگه احتمال 1 درصد سمی باشه وزارت بهداشت همشو جمع میکنه !
باتشکر
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۲ سینا فیوضات
آره اینا همشون چررررررررررررررررررررتن!:دی
باتشکر
پاسخ:
:دی
باتشکر
چرت و پرت گفته هرکی گفته.ترکیه مرکزی به نام بهداشت نداره مگه نطارت کنه ؟
پاسخ:
والا ما هم خودمون اینو به اشتراک گذاشتیم نه اینکه خودمون بنویسیم !
آره منم اعتقاد ندارم !!
هویجوری گذاشتم !!
اگر در مورد چیزی اطلاع نداری بی خودی نظر نده شما متخصص صنایع غذایی هستید.یا تحقیق درستی انجام دادی که این حرفو میزنی.
پاسخ:
سلام علیکم !
اینو اشتراک گذاری کردم فقط عزیزم !
بچه ها خواهشا بیاین هرجا مطلبی در مورد این آدامسا هست نظر بدین و بگین که سمی نیستن و فقط بخاطر فروش محصولات آشغال خودشونه که اینجوری شایعه پراکنی میکنن. اگه خیلی دلشون به حالمون میسوزه توی دوغ وایتکس نریزن، آب قاطی شیر رایانه ای نکنن، مرغای یخ زده رو بخاطر سفید شدن و برطرف شدن کبودیشون که معلوم نیست به چه بیماری مبتلا شدن توی استخر لجن نشورن(لجن سفیدشون میکنه) و هزارتا ترفند شیطانی دیگه( همه این موارد مشاهده و اثبات شده). اگه دلواپسمونن اینارو چرا نمیگن؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
باشه پست رو ویرایش میکنم فقط بخاطر اینه که منم فک کنم یه شایعه است!
این حرف یک دروغ بزرگ است که وارد کننده چند آدامس در اینترنت تلاش بر شایعه سازی دارد
پاسخ:
علیک سلام
والا من خودمم نمیدونم!
من فقط انتشارش دارم و تصمیم گیری اصلی با خودتونه !
باتشکر
با سلام و خسته نباشید لینک شما در سایت ثبت شد مارا با نام به ساعت ترین مرجع موزیک لینک کنید.
پاسخ:
شما هم لینک شدید !
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۶ تـــا به تـــا
کاش فقط همین یک مورد بود
پاسخ:
ای کاش....!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی