نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی

نامبر وان مجله سرگرمی ، تفریحی،علمی،و...

نامبر وان - مجله اینترنتی سرگرمی
با سلام
به وبلاگ من خوش اومدین !

دوستان هر چقدر خواستید میتونید از مطالب کپی کنید ،فقط اینکه اگر لینک ما رو بزارید مشکلی پیش نمیاد و هممون راضی میشیم !

باتشکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

جوک جدید 9

دختره عکس گذاشته از خودش... بعد پسره خیلی ریلکس و غیورانه اومده زیرش کامنت گذاشته:
.
.
.
دماغ خودته یا لنــز گذاشتی!




به دختره گفتم چی تنته
یه رب طول کشید تا جواب بده
بعدش گفت
یه تاپ صورتی با شلوارک سفید
گفتم چرا انقد طولش دادی
گفت اون لباسی که تنم بود
خوب نبود رفتم عوضش
کردم…
خدایا از آفرینش دخدرا
مشکریم....




اعتراف میکنم وقتی معلم سر کلاس نگام میکنه الکی سـرمو تکون میدم ینی میفهمم داره چی میگه !




مورد داشتیم به گرسنه سومالیایی ساقه طلایی دادن از تشنگی مرده!!!




مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟
میگم نه چن دقیقه پیش رفت....
میگه یعنی کلا رفت؟!!
گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !




دختر همچین جلو اسمش نوشته (بی اعصاب) .. انگار مثلا عصبی شه چه غلطی میتونه بکنه
دیگه دو تا جیغ و چار تا چنگ که این حرفارو نداره !




غضنفر آخر ماه رمضان به ماه نگاه میکنه و میگه:
ببین چقدر لاغر شدی، هم خودتو به گ ا دادی، هم ما رو ! :|

© کپی برداری از تمامی مطالب سایت آزاد میباشد فقط آدرس وبلاگ را حتما بیان کنید.

نظرات (۲)

۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۶ مدیر وبلاگ
متشکر از نظرتون.وبلاگ شما هم بسیار زیباس.
شما اولین نظر را در وبلاگ ما افتتاح کردین.
لینکتون میکنم.ممنون که سر زدید
پاسخ:
لینک شدید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی